Wolf Brother
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexLaatste afbeeldingen[Sina] Curious is my second name. Mapx33RegistrerenInloggen

 

 [Sina] Curious is my second name.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Wolf

Wolf


Aantal berichten : 67

Profile
Leeftijd: 8½ year
Stam: I'm a wolf...
Rang: /

[Sina] Curious is my second name. Empty
BerichtOnderwerp: [Sina] Curious is my second name.   [Sina] Curious is my second name. Emptydi 18 okt 2011, 02:27

Wolf rende als een bezetene door het bos. Hij had afgelopen Donker een geur van een andere wolf geroken, en Wolf was nieuwsgierig naar deze wolf. Misschien zou hij eindelijk een wolvenmaatje vinden, in plaats van de mensen waar hij nu mee woonde. Torak had hem al een tijd weg bij Renn gehouden, met voor Wolf nog steeds onbekende redenen. Hij had wel gezien hoe Renn’s buik steeds dikker en dikker werd. At ze misschien te veel? Torak wilde in ieder geval niet dat Wolf bij haar in de buurt kwam. Zijn maatje zelf had Wolf ook niet veel bij Renn in de buurt gezien, veel minder als vroeger in ieder geval. Samen zwierven Torak en Wolf door het Woud. Beiden waren ze erg stil, maar de aanwezigheid van elkaar zorgde ervoor dat ze allebei rustig werden. Wolf voelde ook hoe meer gespannen Torak werd naarmate er meer Donkers voorbij gingen. Vandaag had Torak hem weer uit het kamp gejaagd, maar deze keer was hij daarna niet naar Renn gegaan. Hij had zich de hele middag opgesloten in zijn hok, had Wolf gezien. Eigenlijk was Wolf boos op zijn maatje, maar hij wist dat hij niet boos mocht zijn. Torak kon er vast niks aan doen, het zal de schuld van zijn vrouwtje wel zijn geweest.
De scherpe geur van wolf drong Wolfs neusgaten binnen. Het was dezelfde geur als die hij gister had geroken, alleen nu was het een vers geurspoor. Met zijn neus over de grond snuffelend probeerde hij de eigenaar van deze geur te vinden. Het geurspoor nam hem mee dieper het woud in. Het licht werd steeds meer verstikt door de dichtbegroeide bomen en planten die als een natuurlijk dak boven Wolfs hoofd hingen. In de verte hoorde Wolf het Snelwater stromen. Nog altijd kreeg hij kriebels in zijn maag als hij dat geluid hoorde. Zijn ervaringen met water waren niet altijd even prettig, en hij bleef er het liefst zo ver mogelijk vandaan.
Toen Wolf even de tijd nam om op te kijken om zich te kunnen oriënteren, merkte hij dat hij ver van het kamp was afgedwaald. Het Woud was de dicht om er door heen te kunnen kijken, maar hij herkende de zwakke geuren van de mensen die dezelfde geur droegen als Torak. Het was dus geen afgelegen plekje. Ineens schoot er een donkere schim voor Wolf langs, op nog geen 4 staartlengtes afstand. De geur die de schim achterliet, was de geur waar Wolf naar had gezocht. Zijn nieuwe maatje! Snel rende hij in de richting waar de schim ook heen was gerend, in de hoop de wolf in te halen. -"Heei, daar! Blijf eens stil staan!"- blafte Wolf toen de wolf die hij volgde geen aanstalten maakte om stil te blijven staan. -"Ik wil alleen maar vriendjes zijn!"-

[niet mn beste post…
En misschien is het handig als je ook de - gebruikt om aan te geven dat je wolf praat. Ik ga proberen dit nog even met Romy/Renn te bespreken, want anders raken we een beetje door de war met het praten van de mensen ["], en het praten van de wolven...]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sina

Sina


Aantal berichten : 6

Profile
Leeftijd: 3 jaar
Stam: Ga voor de wolven
Rang: /

[Sina] Curious is my second name. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sina] Curious is my second name.   [Sina] Curious is my second name. Emptydi 18 okt 2011, 21:18

Sina stapte rustig door het Dichte Woud, haar heldere ogen keken in de lichte duisternis. Ze voelde een frisse wind door haar vacht heen gaan en rook de heldere geuren van het woud. Ze rook vaag een wolvengeur, maar lette er niet echt op. Ze hoorde een vogel fluiten en zag een spin een web weven. De witte wolvin ademde eens diep in en dan weer uit, wat een prima dag vandaag. Prefect. De wolvengeur werd sterker en ze voelde dat ze bekeken werd, wat moest die wolf van haar? Ze besloot om het zekere voor het onzekere te nemen en vluchtte weg, je wist maar nooit. Opeens hoorde ze een roepende stem,- "Heei, daar! Blijf eens stil staan!"- Maar Sina rende door, de wolf achtervolgde haar. Ze ging sneller, maar weer riep de wolf.-"Ik wil alleen maar vriendjes zijn!"-Sina stopte abrupt, ze draaide zich om en ook haar achtervolger moest stil staan nu. Sina bekeek de wolf, het was een oudere grijs/bruine reu. Sina ging zitten en hijgde even uit, -''Waarom achtervolg je me?'' vroeg ze toen aan de wolf. -''En wie ben jij?''- Sina was nog steeds op haar hoede, haar spieren waren aangespannen en ze stond klaar om aan te vallen als het nodig was. Ze wachtte op antwoord van de wolf.

(Kort)
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolf

Wolf


Aantal berichten : 67

Profile
Leeftijd: 8½ year
Stam: I'm a wolf...
Rang: /

[Sina] Curious is my second name. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sina] Curious is my second name.   [Sina] Curious is my second name. Emptywo 19 okt 2011, 02:36

Abrupt stopte de wolf die hij al een tijdje achtervolgde, waardoor hij slippend tot stilstand kwam. Nieuwsgierig zag Wolf hoe de witte wolf hem bekeek, en hij deed hetzelfde. Hij snoof de geur van het teefje op. Ze ging zitten en vroeg: -"Waarom achtervolg je me? En wie ben jij?"- Wolf voelde dat de witte wolf hem niet helemaal vertrouwde. Normaal vertrouwde hij anderen ook niet snel, maar op een of andere manier leek deze wolf niets kwaads in de zin te hebben. -"Ik rook je geur gister, ik was nieuwsgierig naar wie je was,"- gaf Wolf meteen toe. Hij had geen zin in lange verhalen, hij wilde vriendjes worden met deze wolf. -"Ik heet Wolf, maar noem me zoals je wilt."- Wolf was trots toen hij zijn naam vertelde. Hij had samen met zijn maatje al vele mensen gedood die Torak kwaad wilden doen, en hij was ondertussen al aardig geliefd bij Toraks soortgenoten. Misschien kende deze wolf de verhalen ook wel, en zou ze zich meer op haar gemak voelen nu ze wist dat Wolf een held was, en dus niet van plan was haar kwaad te doen. Hij zocht naar een onderwerp om het ijs mee te breken, maar kon niets anders verzinnen dan de witte wolf om haar naam te vragen. -“En hoe heet jij?”- Wolf probeerde zo voorzichtig mogelijk een gesprek te beginnen, om straks subtiel over te gaan op een meer gevorderd gesprek waarbij ze hopelijk vrienden zouden worden. Want daar had hij behoefte aan. Wolvenvrienden.
[Heel erg kort…]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sina] Curious is my second name. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sina] Curious is my second name.   [Sina] Curious is my second name. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sina] Curious is my second name.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wolf Brother :: Het oosten :: Het Dichte Woud-
Ga naar: