Wolf Brother
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexLaatste afbeeldingenIdee verhaallijn Mapx33RegistrerenInloggen

 

 Idee verhaallijn

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Dandy

Dandy


Aantal berichten : 53

Profile
Leeftijd: 2,2 jaar
Stam: I stand alone
Rang: /

Idee verhaallijn Empty
BerichtOnderwerp: Idee verhaallijn   Idee verhaallijn Emptyzo 16 okt 2011, 07:06

Ik heb een idee voor een verhaallijn en ik wil kijken hoe ver ik kom. Ik heb alleen de boeken niet gelezen dus ik ken de karakters van de personeges niet.

Begin

Het begint in de bergen. Een jonge wolf loopt door de dikke laag sneeuw. Het was een fouten beslissing van hem geweesd om op dit moment hiet te zijn. Iedereen had beschutting gezocht maar, hij liep ind e storm. Je kon zien dat hij er erg aan toe was. Op dat moment stortte hij in elkaar om het komende jaar niet meer op te staan.
De zieleneter komt en ziet het lijk van een jonge wolf. Het is volle maan en ze laat het dier weer leven maar, met een missie. De wolf zal het gezin van Torak willen doden.

Heden

Wolf loopt door de bossen. Hij ruikt een wolf die bijzonder vriendelijk doet. Hij zegt zonder blikken of blozen dat wolf zijn oom is. Wolf is verast dat iemand dat zomaar zei en hij dacht er niet aan dat het een leugen zou zijn. Hij was blij dat er iemand was die echt familie van hem was. Zo wilde de jonge wolf in contact komen met Torak en zijn familie. Hij moest doen wat zijn meesteres van hem vroeg. Zo kwam Torak en zijn familie steeds dichter bij het gevaar. De jonge wolf wilde ze doden maar hij nam de tijd om vertrouwen te krijgen van zijn slachtoffers wat ook wel gebeurd. Op Torak na. Die vertrouwde de wolf niet.

Einde

Als Torak op een dag door de wouden zwerft ontmoet hij een wolf die Dandy meent te kennen maar hij zegt dat hij al een jaar lang dood is. Torak begrijpt gelijk dat dit het werk van de zielen eter is en gaat zo snel als hij kan naar zijn hut. Hij ziet dat Dandy net Renn naar de keel wil vliege en hij houdt hem tegen. Hij verlost Dandy van de vloek en hij merkt dat hij niet zo schuldig is als hij lijkt en hij laat hem gaan.


Laatst aangepast door Dandy op ma 17 okt 2011, 02:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Torak
Admin
Torak


Aantal berichten : 158

Profile
Leeftijd: 20 zomers
Stam: Ravenstam
Rang: Stamhoofd

Idee verhaallijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee verhaallijn   Idee verhaallijn Emptyzo 16 okt 2011, 07:11

Ik vind dit wel een goed onderdeel van de algemene verhaallijn :3
Misschien 1 dingetje: Torak kan met wolven praten, dus alles wat verkeerd gaat tussen jou en Wolf, zal aan Torak worden verteld. Dan zou je heel voorzichtig moeten zijn met hoe je met Wolf praat!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wolfbrother.actieforum.com
Dandy

Dandy


Aantal berichten : 53

Profile
Leeftijd: 2,2 jaar
Stam: I stand alone
Rang: /

Idee verhaallijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee verhaallijn   Idee verhaallijn Emptyzo 16 okt 2011, 07:14

Wolf weet toch niets meer van verre familie. En ik zal heel voorzichtig zijn en het was ook bedoelt voor het algemene plot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Torak
Admin
Torak


Aantal berichten : 158

Profile
Leeftijd: 20 zomers
Stam: Ravenstam
Rang: Stamhoofd

Idee verhaallijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee verhaallijn   Idee verhaallijn Emptyzo 16 okt 2011, 07:16

Als het einde nog een beetje word uitgewerkt,
wil ik hem wel verplaatsen naar de verhaallijn-afdeling ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wolfbrother.actieforum.com
Dandy

Dandy


Aantal berichten : 53

Profile
Leeftijd: 2,2 jaar
Stam: I stand alone
Rang: /

Idee verhaallijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee verhaallijn   Idee verhaallijn Emptyzo 16 okt 2011, 07:18

Ideeën mensen?
Ik heb ook nog hersens nodig voor een ander ding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caia

Caia


Aantal berichten : 25

Profile
Leeftijd: 25
Stam:
Rang:

Idee verhaallijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee verhaallijn   Idee verhaallijn Emptyzo 16 okt 2011, 07:22

Ik zou het op een, twee, drie niet weten, maar als ik iets kan verzinnen laat ik het weten n_n
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandy

Dandy


Aantal berichten : 53

Profile
Leeftijd: 2,2 jaar
Stam: I stand alone
Rang: /

Idee verhaallijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee verhaallijn   Idee verhaallijn Emptyzo 16 okt 2011, 07:23

Thanks want ik ga afsluiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renn
Admin
Renn


Aantal berichten : 129

Profile
Leeftijd: 21 zomers
Stam: RavenStam
Rang: Stamhoofd

Idee verhaallijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee verhaallijn   Idee verhaallijn Emptyzo 16 okt 2011, 08:55

Ik vind het opzich een goed idee ^^
Maar ik denk dat het geen verhaallijn opzichzelf kan zijn.
Overigens kan het perfect aansluiten bij de algemene verhaallijn.
Renn wordt uiteindelijk gedood door de zielenter, en ik had nog een idee voor een verhaallijn met hun kinderen, maar die bespreek ik eerst met Megan.
Het kan dus zijn dat niet alles mogelijk is, alhoewel ik de verhaallijn echt goed bedacht vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wolfbrother.actieforum.com/
Torak
Admin
Torak


Aantal berichten : 158

Profile
Leeftijd: 20 zomers
Stam: Ravenstam
Rang: Stamhoofd

Idee verhaallijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee verhaallijn   Idee verhaallijn Emptyzo 16 okt 2011, 19:14

@ Romy,
Volgens mij staat er ook dat dit een onderdeel is van de algemene verhaallijn ergens in de comments ^^
Daar had Dandy zelf ook al voor gezorgd ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wolfbrother.actieforum.com
Dandy

Dandy


Aantal berichten : 53

Profile
Leeftijd: 2,2 jaar
Stam: I stand alone
Rang: /

Idee verhaallijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee verhaallijn   Idee verhaallijn Emptyma 17 okt 2011, 02:45

Het was inderdaad de bedoeling om dit een beetje te late horen bij de algemene verhaallijn. Ik heb ook nog wat bedacht. Het kan zijn dat er een oude vriend van Dandy op komt duiken en een babbeltje met Torak maakt en zo komt hij erachter dat hij een van zijn vijanden is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renn
Admin
Renn


Aantal berichten : 129

Profile
Leeftijd: 21 zomers
Stam: RavenStam
Rang: Stamhoofd

Idee verhaallijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee verhaallijn   Idee verhaallijn Emptyma 17 okt 2011, 02:47

Dat begreep ik ook wel hoor ^^

Btw, dat is een goed idee Endria.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wolfbrother.actieforum.com/
Dandy

Dandy


Aantal berichten : 53

Profile
Leeftijd: 2,2 jaar
Stam: I stand alone
Rang: /

Idee verhaallijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee verhaallijn   Idee verhaallijn Emptyma 17 okt 2011, 02:53

Ik heb het erin verwerkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Torak
Admin
Torak


Aantal berichten : 158

Profile
Leeftijd: 20 zomers
Stam: Ravenstam
Rang: Stamhoofd

Idee verhaallijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee verhaallijn   Idee verhaallijn Emptyma 17 okt 2011, 03:55

Ik verplaats hem naar Verhaallijnen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wolfbrother.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Idee verhaallijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee verhaallijn   Idee verhaallijn Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Idee verhaallijn
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wolf Brother :: Algemeen :: Overige :: Verhaallijnen-
Ga naar: