Wolf Brother
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexLaatste afbeeldingenGezocht baasje, gezel(lin). Mapx33RegistrerenInloggen

 

 Gezocht baasje, gezel(lin).

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Niko

Niko


Aantal berichten : 36

Profile
Leeftijd: 1
Stam: Wat is dat?
Rang:

Gezocht baasje, gezel(lin). Empty
BerichtOnderwerp: Gezocht baasje, gezel(lin).   Gezocht baasje, gezel(lin). Emptydi 18 okt 2011, 00:59

Heey

Het lijkt me een leuk idee dat Niko een baasje vind/krijgt.

Heb niet echt eisen behalve dat je wel een beetje actief bent Smile en blijft.

Even wat info over zijn houding tegen over mensen. Niko houd niet echt van mensen en is best bang voor ze waardoor het wel even zal duren voordat je zijn vertrouwen wint. Vaak als hij ze tegen komt stel hij zich vaak agresief en dreigend op wat vaak de meeste mensen al afschrikt. Maar diep van binnen is hij gewoon bang voor ze.

Hopelijke krijg ik veel aanmeldingen. Wink

Groetjes Niko.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taurin

Taurin


Aantal berichten : 105

Profile
Leeftijd: X.Pasgeboren.X
Stam: X.Ravenstam.X
Rang: Kind

Gezocht baasje, gezel(lin). Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht baasje, gezel(lin).   Gezocht baasje, gezel(lin). Emptydi 18 okt 2011, 04:55

Ik ben wel van plan om Taurin later een dierenmaatje te geven, maar hij is nu simpelweg nog te klein Xd Ongeboren. Sorry silent
Terug naar boven Ga naar beneden
Caia

Caia


Aantal berichten : 25

Profile
Leeftijd: 25
Stam:
Rang:

Gezocht baasje, gezel(lin). Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht baasje, gezel(lin).   Gezocht baasje, gezel(lin). Emptydi 18 okt 2011, 05:27

Caia wilt misschien wel ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Niko

Niko


Aantal berichten : 36

Profile
Leeftijd: 1
Stam: Wat is dat?
Rang:

Gezocht baasje, gezel(lin). Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht baasje, gezel(lin).   Gezocht baasje, gezel(lin). Emptydi 18 okt 2011, 05:46

Caia lijkt me wel een geschikte persoon vppr Niko. Smile Maar ik wacht nog even met de beslissing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niko

Niko


Aantal berichten : 36

Profile
Leeftijd: 1
Stam: Wat is dat?
Rang:

Gezocht baasje, gezel(lin). Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht baasje, gezel(lin).   Gezocht baasje, gezel(lin). Emptyzo 23 okt 2011, 00:12

Denk nou wel dat ik lang genoeg heb gewacht met het zoeken van een baasje Razz als Caia nog steeds wilt is Niko voor jou Caia Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gezocht baasje, gezel(lin). Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht baasje, gezel(lin).   Gezocht baasje, gezel(lin). Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezocht baasje, gezel(lin).
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [gezocht] Zoontje Torak & Renn

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wolf Brother :: Algemeen :: Overige :: Accountmarkt-
Ga naar: